Sa fim noi schimbarea pe care vrem sa o vedem in lume!

vineri, martie 31, 2006

Urme pe nisip

"{...}Atunci ma oprii privind inapoi,
observand ca erau locuri unde
se regasea doar o urma pe nisip...
Prin acele locuri trecusem in zilele
cele mai dificile din viata mea;
zilele in care am suferit cel mai mult.
Am intrebat, atunci:
"Doamne, Tu mi-ai spus ca vei fi cu mine
in fiecare zi din viata mea,
si eu am acceptat sa traiesc cu Tine,
de ce m-ai lasat tocmai in momentele cele mai grele?"
Si Domnul raspunse:
"Fiul Meu, Eu te iubesc si ti-am spus ca voi sta
cu tine si ca nu te voi lasa
nici macar un moment:
zilele in care tu ai vazut doar o urma
pe nisip,
au fost zilele in care te-am luat in brate."
~Margaret Fishback Powers~
Copyright ©
Daca doriti sa preluati acest articol mentionati sursa, autorul si link.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza