Sa fim noi schimbarea pe care vrem sa o vedem in lume!

miercuri, martie 08, 2006

8 Martie


Astazi este ziua ta, mamico! Si ma gandesc ca n-am ce sa-ti ofer. La scoala cand am mers, colegii i-am vazut cum pregatesc pentru mamica lor daruri scumpe si frumoase...
Acasa privesc pe geam la ghioceii ce-au inflorit. Am iesit afara, frumusetea florilor ma bucura, dar tristetea din gandul meu continua sa ma copleseasca. Si-o lacrima-mi curge si cade pe o floare. Stau o clipa si-o privesc. Pe acea floare o culeg. Cand vei veni acasa eu ti-o voi darui.
Si deodata se-aude poarta; grabita-nspre ea ma-ndrept. Pe tine te zaresc. Apoi eu, cu multa dragoste, ti-o daruiesc. Tu, cu lacrimi in ochi o primesti. Si cu o voce subtirica eu iti spun "Te iubesc!".
Cu drag fiica ta iubita, Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza