Sa fim noi schimbarea pe care vrem sa o vedem in lume!

marți, ianuarie 18, 2011

Rick Warren - Despre viata cu un scop

 "In urma cu 30 de ani am inceput zeciuiala. Acesta este un principiu din Biblie care spune sa returnezi spre caritate 10% din ceea ce castigi, sa-i dai ca sa ajuti alti oameni. Deci, am inceput sa facem asta si, in fiecare an, am crescut cu un procent. In primul an 11%, in al 2lea, 12% samd. De ce am facut asta? Pentru ca, de fiecare data cand donez, imi rupe atentia de la materialismul din viata mea.
Materialismul este doar despre a aduna - -  aduna, aduna, aduna tot ce poti, sa aduni ca sa incapa intr-o cana si restul sa se verse.
Totul este despre mai mult, a avea mai mult. si credem ca de fapt viata de calitate este de fapt a arata mai bine, a te simti mai bine si a avea lucruri. intalnesc oameni tot timpul care au toate acestea si nu sunt neaparat fericiti. Daca banii te-ar face fericit, atunci cei mai instariti oameni ar fi cei mai fericiti si din ce stiu eu personal, nu este adevarat.
Deci, viata de calitate nu este a arata bine, a te simti bine sau a avea lucruri, este de a fi bun si a face bine.  De a-ti darui viata. Importanta vietii nu vine din statut, din sex, din salariu... Vine din a servi. Este din a ne darui viata pentru a gasi scopul, a gasi importanta."
Rick Warren



Copyright © Toate drepturile rezervate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza