Sa fim noi schimbarea pe care vrem sa o vedem in lume!

miercuri, februarie 09, 2011

Despre bogatiile fizice si spirituale

(...)nu ti se pare ca seamana si cu soarta noastra a romanilor ???!!!!  Adu-ti aminte de versurile lui Goga :
" Muntii nostri aur poarta
  Noi cersim din poata-n poarta ...."   intotdeauna lipsa de informatie, superficialitatea, lenea  credulitatea, lipsa de respect fata de tine si de neamul din care faci parte si lista poate continua si cu alte "calitati " de care nu-mi place sa discut.... duc la astfel de rezultate.
Cand doi se cearta , al trei-lea castiga ! asa ne-am vandut si noi, cu si fara razboi !!!!
Ne-a mai ramas pamantul, nelucrat si asta ....., tot un fel de coltan, din care cu mai multa minte, am putea trai bine noi si inca 50 - 60 de milioane de locuitori, fara sa mai vorbesc despre gaze, petrol etc.
Cand eram copil, bunica mea imi spunea o poveste despre Romania:
Se spune ca Dumnezeu, a lasat cate ceva, fiecarui popor, dar cand a trecut pe deasupra Romaniei, i s-a rupt sacul si au cazut de toate: aur, petrol, ....etc. Sf.Petru i-a atras atentia si Dumnezeu a replicat ca nu vom avea parte de nimic din toate acestea ....totusi din punctul meu de vedere, a lasat destule minti luminate, dar nu si intelepciunea de a ne aprecia si pastra bogatiile fie ca ele sunt materiale sau spirituale .  
 Cu drag: Rodica N.
 


(...) stii cum se zice: Dumnezeu iti da, dar nu-ti baga si-n traista!
Am primit tot ce ne este necesar, inclusiv intelepciunea de a le dramui cu raspundere. Dar si romanul, ca tot omul de pe aceasta planeta s-a gandit ca el stie mai bine si a facut dupa capul lui. Aici cred eu ca e problema: aceea ca omul nu vrea sa asculte decat de propriul sau interes limitat si marunt. Care, mai devreme sau mai tarziu duce la pierdere, durere, saracie, boala, mizerie si toata pleiada de lipsuri etc. Si daca privim la nivel de Romania si la nivel mondial, vom vedea ca acestea exista, la o scara mai mica sau mai mare, si intr-o parte si in cealalta. Zeitgeist este documentarul care arata foarte clar acest lucru.

Doina O.

Copyright © 
Daca doriti sa preluati acest articol mentionati sursa, autorul si link.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza