Sa fim noi schimbarea pe care vrem sa o vedem in lume!

sâmbătă, septembrie 04, 2010

Prieten

Citatul de mai jos cred ca-l cunoasteti, dar....totusi il redau:

"Prietenul este acela care cunoaste cantecul inimii tale si poate sa ti-l cante atunci cand ai uitat cuvintele."

Mi-as dori sa fiu un astfel de prieten, un om ce cunoaste cantecul inimii prietenilor sai, macar al lor. Dar nu le-as dori ca acestia sa-si uite niciodata cantecul inimii.
In cantecul inimii prietenilor mei exista aceste cuvinte: iubire, bucurie, recunostiinta, daruire... Cantecul inimii prietenilor mei canta pentru Domnul si tot ce canta pentru El, e un cantec ce atinge si inima mea si a altora.
Le doresc prietenilor mei sa-si poata asculta cantecul inimii, sa nu uite niciodata cuvintele cantecului inimii...
Daca cumva cineva nu-si aude cantecul inimii sau se indoieste de el....mi-as dori sa pot sa-i soptesc macar un cuvant...ca si cand eram copii....un cuvant ne amintea intregul cantec. As vrea sa fiu in spatele cortinei sa-i pot sopti.
Dar....prietenilor mei le doresc....sa nu aiba nevoie de soapte....odata ce inima canta.....ea va canta mereu mai puternic.... Cantecul Inimii. La fiecare prieten, un cuvant rasuna mai tare decat celalalt: la unul dreptatea, la altul iubirea, la altul puritatea, la altul bucuria...toate cantecele inimii sunt frumoase...fiecare in felul lor.
Cand inima canta, canta si ingerii cu ea.

Va multumesc, prieteni, ca-mi soptiti....cand uit cuvintele sau nu le mai aud.

Andra B.

Copyright © Toate drepturile rezervate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza