Sa fim noi schimbarea pe care vrem sa o vedem in lume!

luni, mai 02, 2011

Suferinta

Am visat ca eram mai multe persoane. Persoane cu care am avut de-a face zilnic ani de zile. Printre acestea o pesoana antipatica. In toti acei ani antipatia era reciproca si mai e si acum cred, doar ca nu ne-am mai revazut. Pur si simplu se simtea. Nu ne uram, nu ne cream probleme, dar incercam sa ne evitam reciproc. In vis, acelasi lucru: aceasi antipatie reciproca. La un moment dat, in vis, cineva imi spune despre acea persoana ca e bolnava, ca e pe moarte si ca sufera foarte tare. M-am oprit, in interiorul meu declansandu-se instantaneu o durere imensa pentru acea persoana, o dorinta de alinare, de ajutor. Am stiu in acel moment ca, dincolo de toate...ale mele si ale acelei persoane...imi pasa. Ii pasa. Ne pasa. Tuturor de pasa.
Dar doar..., dar numai....dincolo de.....


Poate chiar oamenii care sunt fericiti, senini si traiesc  in recunostinta catre Domnul poarte in suflet suferinte si dureri, drame mai mari decat cei care se plang. Asemenea oameni, in durerea  lor profunda, au reusit sa traiasca starea de umilinta care ne face sa presimtim Iubirea si astfel acesti oameni inteleg, prin traire proprie, ca totul, absolut totul ne este de folos! Inteleg ca totul, absolut totul e Iubire. Iubirea si intelegerea pe care o dobandesc astfel ii fac sa dobandeasca o alta atitudine in fata suferintei, o atitudine...recunoscatoare. Senina. 
Am intalnit cel putin doua astfel de persoane....si daca nu as fi stiut ce durere poarta in suflet...gandeam ca...nu au cunoscut suferinta. Ma gandesc deseori la aceste persoane atunci cand....ma plang de ceva.

Andra Balan
Copyright © 
Daca doriti sa preluati acest articol mentionati sursa, autorul si link.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza